Hubnu s VERO diet – co potřebuji do začátku?

Stále ještě váháte? Tak vyzkoušejte náš

ZKUŠEBNÍ BALÍČEK

Krabice s jídlem a vidinou štíhlého těla dorazila, vy si pročítáte brožuru a přemýšlíte, co budete během prvních několika dní ještě potřebovat.

1. nákup s VERO Keto

Každý začátek přináší do vašeho života něco nového. Pro někoho může být nová pravidelnost v jídle, pro druhého příprava svačin a pro dalšího pitný režim. A protože vám začátky chceme co nejvíce ulehčit, připravila jsem seznam potravin, které by se vám mohly během prvních dní hodit. A pod seznamem také vysvětlím proč.

  • salátová okurka
  • svazek ředkviček
  • listový salát
  • cuketa
  • brokolice / květák
  • zelené fazolky (mohou být mražené)
  • olivový olej
  • žampiony
  • krůtí nebo kuřecí šunka (nad 90% obsahu masa)
  • light mozzarella / light cottage / Skyr
  • olomoucké tvarůžky
  • tuňák ve vlastní šťávě / hermelín light

Každý z našich dietních plánů totiž obsahuje jednu nebo dvě „normální“ svačiny, které se skládají ze zeleniny a potravin bohatých na bílkoviny. Také naše VERO jídlo lze doplnit mnoha způsoby různou zeleninou. Ne všichni potřebují doplňovat v ketóze objem porcí zeleninou, ale já to doporučuji. Prvním důvodem jsou vitamíny a minerály, které jsou v zelenině obsažené a pro vaše zdraví velmi důležité. Druhým důvodem jsou vaše střeva, která se zeleninou pročistí a nezleniví. A třetím důvodem mohou být společné obědy nebo večeře, kdy si můžete užívat společnost blízkých dlouhou dobu, než sníte francouzské klobásky s fazolkami, cuketové bramboráčky nebo jakékoli jiné velké jídlo, jako ostatní.

Cuketové bramboráky

Salát, ředkvičky a okurku využijete jako základ pro salát, na který si nakrájíte mozzarellu, nebo si do něj zamícháte ochucený cottage  jako dresing a máte jedno jídlo. Také si do něj můžete opražit šunku a další svačina je na světě.

Cuketu lze přidat do kuřecích nuget a vytvoříte skvělé bramboráčky, nebo ji přidáte do muffinů a máte skvělý dezert ke kávě.

Brokolici můžete přidat do polévek, čímž ji zahustíte. Stejně tak můžete přidat i květák. Ten poslouží klidně jako základ pro květákový mozeček připravený z VERO bylinkové omelety.

Zelené fazolky jsou vynikající přílohou k hamburgeru, francouzským klobáskám nebo si je od 2. fáze můžete dopřát s krevetami na víně.

Lehce osmahnuté žampiony mohou zesílit chuť houbové polévky, doplnit houbovou omeletu nebo je můžete od 2. fáze zapéct ve slaných muffinech.

Olomoucké tvarůžky jsou malým zázrakem pro VERO dietu, protože obsahují velké množství bílkovin, ale minimum sacharidů i tuků. Ne každý jim ale fandí. Jsou ideální pro „normální“ svačiny a jste-li trochu kreativní (a máte-li tolerantního partnera či kolegy v práci), tak se s nimi dají vymyslet hodně netradiční recepty.

Tuňák a hermelín do první fáze standardně nepatří, ale pro vás, kteří jste byli zvyklí na velké porce, budou skvělými pomocníky v cestě za ketózou. Zasytí vás spolu s větší porcí zeleniny a během dvou tří dnů už je nebudete potřebovat, protože pocit hladu zmizí a budete spalovat své tuky.

Další tipy pro využití zeleniny v seznamu najdete v brožuře, kterou dostanete s každým VERO dietním plánem. Inspirovat se můžete i v sekci Recepty.

Nefandíte vaření? Nevadí, máme velký výběr dezertů a teplých i studených nápojů, které jsou připraveny za minutku. S námi zhubne každý, ať už rád vaří, nebo ne. Teď se zbývá jen rozhodnout, kdy začít!

Přeji všem začínajícím hodně úspěchů a nezapomeňte – máte-li jakýkoli dotaz, jsme tu pro vás. Na telefonu, e-mailu i facebooku nebo v naší facebookové poradně.

Mějte se hezky a ať vás hubnutí baví,

Alena